Alla inlägg den 30 april 2008

Av Frida - 30 april 2008 15:54

Jag har funderat på lite tillägg som jag skulle vilja göra på min hemsida, men allt material har jag upplagt på stationära datorn och oftast sitter jag vid den bärbara...


Nu med all ledighet kring Valborg så kanske jag kan ta mig tid till att uppdatera, jag får se. Jag har en del tankar som jag nog hellre vill lägga in på hemsidan, än i bloggen.


Titan ska idag få sin näst sista antibiotikaspruta. Han gillar det inget vidare, men det går med nöd och näppe. Jag ringde till veterinären idag också och frågade om en tråd som sticker ut från det gamla såret på Titans hals. Tydligen är det en tråd som de använder att sy innan för med, så jag ska idag klippa bort de delar som sticker ut, så försvinner visst resten av sig självt. Den instruktionen fick jag i alla fall.

Presentation


Välkommen till min blogg, som tillhör min hemsida www.akademiskridkonst.se. Här skriver jag mest om Akademisk Ridkonst och hästträning.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Länkar

RSS


Skapa flashcards