Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Frida - 24 mars 2008 21:04

Nu är påskhelgen till ända. Med all den snö den förde med sig, har det inte blivit någon ridning av sedan en vecka tillbaka. Då var Mogge (smeden från Österby smedja och som vi har våra hästar i samma hage som hans) med oss till ridhuset. Vi visade lite vad vi pysslar med när vi far iväg till ridhuset. :-)


Titan var duktig när jag jobbade med samlingen, så passet blev inte längre än 20 minuter tror jag. Varför tjata om mer när han redan gör bra ifrån sig? :-)


I mitten av maj ska det hållas en Nordsvensk Brukshästdag i Sonstorps Bruk. Mogge vill att vi ska ha en liten riduppvisning med Titan, jag funderar lite på vad vi ska göra, men har inte kommit fram till något specifikt. Sedan skulle det vara trevligt att vara uppklädd på ett eller annat vis, men jag vet inte hur. Erik och jag får ta en överläggning med Mogge, som anordnar dagen, om hur det ska se ut. :-)

Presentation


Välkommen till min blogg, som tillhör min hemsida www.akademiskridkonst.se. Här skriver jag mest om Akademisk Ridkonst och hästträning.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards