Alla inlägg den 10 juni 2007

Av Frida - 10 juni 2007 22:04

som nu råder är det inte så skoj att rida. Både hästar och ryttare tycker att det är väl varmt, även om det är nog så skönt.


Idag var vi istället på stranden på förmiddagen. Varmt och skönt, lite för varmt, för både Erik och jag blev lite röda. På eftermiddagen avnöjt vi en grillad macka på restaurang och därefter en stor glass!


Inför sommaren så har vi förhoppningsvis två planerade långritter framför oss, som vi ser fram emot. Det blir lugnt tempo, och det behöver ju särskilt Perla och Erik, eftersom hon ännu inte är så stor och stark. En kompis, Roberth, som vi hälsade på igår, var också sugen på att hänga med tillsammans med sin Lippizzaner-hingst. Om det går att lösa med inkvarteringen för hans hingst, så hoppas vi på att de kan följa med!


Snart är min Montsegursadel på intåg, en sadel med lite större viktfördelande yta, den blir det till att använda på långritterna!

Presentation


Välkommen till min blogg, som tillhör min hemsida www.akademiskridkonst.se. Här skriver jag mest om Akademisk Ridkonst och hästträning.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards