Alla inlägg den 28 april 2006

Av Frida - 28 april 2006 14:50

Idag var det inlämning av en uppgift i Betongkonstruktioner. Jag är inte helt säker om om mina beräkningar stämmer till fullo, men, det lär visa sig om jag får en retur.Lokselarna är förpassade tillbaka till den vi lånade dem av. De var i ganska så dåligt skick visade det sig och jag vill ju inte riskera att någon del briser i absolut fel ögonblick.Jag var inne på att köpa en sele från en man i Eskilstuna-trakten, som jag hört gott om. Tyvärr skulle detta innebära en längre resa med Titan (för att passa in selen på). Istället för att åka så långt, har jag fått tag i en tjej i Katrineholm som gör lokselar till ett bra pris. FridensborgPå lördag kommer hon ut till stallet och provar ut sele, dessutom skulle hon ta med lite annat hantverk, så får vi se om hon kan fixa ett snyggt och trevligt träns. :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg, som tillhör min hemsida www.akademiskridkonst.se. Här skriver jag mest om Akademisk Ridkonst och hästträning.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<<
April 2006 >>>

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards